dinsdag 10 mei 2011

Vriendinnenavond enzo

Vanaf heden kun je nu ook bij HIP in style veilig betalen via IDEAL. Zoals ik vorige keer al vertelde kan ik via Google zien hoeveel bezoekers op www.hipinstyle.nl dagelijks komen. Afgelopen week nog even een campagne met Google adwords er tegenaan gegooid waarbij je gelijk ook het bezoekersaantal omhoog ziet schieten. Heel leuk om te bij te houden.

Verder ga ik samen met mijn vriendin Ilse van Yaya-Leeuwarden een vriendinnenavond organiseren in haar winkel in de Kleine Kerkstraat 15. De avond vindt plaats op woensdag 25 mei a.s. van 19.30 uur tot 22.00 uur. Je kunt je via e-mail : info@hipinstyle.nl opgeven voor deze avond. Neem je zus, vriendin, dochter of moeder mee. Op deze avond ontvang je 10% korting op je aankopen. Tevens verloten wij onder degene die zich via e-mail aanmelden een leuke prijs!
Ook ontvang je bij aankoop vanaf € 25,00 of meer een goodiebag, zolang de voorraad strekt.
Als dit geen voldoende redenen zijn om langs te komen......

Op maandag 13 juni, 2e Pinksterdag, sta ik met HIP in style op de landelijke tuinfair van het Bed & Breakfast De Titelroas in Nijega. Hier heb ik ontzettend veel zin in. Dus ik ben druk doende met alle voorbereidingen en wil graag nog wat nieuwe spullen haken en harten maken. Enfin, genoeg bezigheid om mijn naamsbekendheid te vergroten. Deze laatste actie dank ik aan mijn vriendin Karin. Zij denkt ook zo heerlijk met mij mee! Echt super.

Oh ja als laatste nog wat mooie plaatjes van Tine K Home ter inspiratie.
Kijk en geniet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten