woensdag 18 mei 2011

Voorbereidingen 25 mei

Hier nog even een berichtje op mijn blog. Volgende week woensdagavond, 25 mei,  hebben Yaya Leeuwarden en HIP in style een vriendinnenavond georganiseerd. We zijn nu druk met de voorbereidingen bezig en aan het flyeren. Op de avond hebben we ook nog Nutrimetrics kunnen strikken voor make-up. En natuurlijk op zoek naar een leuk goodiebag item.... Maar ik heb al besloten wat ik ga doen, maar dit moet ik alleen nog even inkopen. Dat ga ik a.s. vrijdag doen. Tevens haal ik dan nog een aantal rieten lantaarns XL. Heb je deze al op de site gezien? En het is heel grappig, want ik had deze lantaarns ook op mijn inloopavond. Toen keek iedereen ernaar en zeiden wat mooi, maar werden niet verkocht. Ja, eentje door mijn vriendin Ilse. Maar nu is er bijna iedere week wel iemand die de lantaarns alsnog wil. Haha, leuk he!

Verder ben ik met de voorbereidingen bezig voor de landelijke tuinfair in Nijega op 2e Pinksterdag, 13 juni. Heb ik ook zo'n ontzettend veel zin in. Hopend natuurlijk op prachtig weer. Maar ik ben voor deze fair op zoek naar een klaptafel waar mijn spullen op kunnen staan. Poeh...en dat is lastiger dan ik heb gedacht. Dus als je een dergelijke tafel voor me weet, neem alsjeblieft contact met me op.

Ik ga nu weer verder met de voorbereidingen. Tot de volgende blog !
Oh ja, hier nog even een mooie foto ter inspiratie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten