dinsdag 31 mei 2011

Van alles

De vriendinnenavond was een succes! We hebben veel bezoekers gehad, bekend en onbekend. Hartstikke leuk en gezellig. Ook waren de reacties over de goodiebag erg lovend. Doordat de reacties zo positief zijn, hebben Ilse en ik besloten om in het najaar er zeker weer zo'n avond te organiseren. Ik zie er nu al naar uit. Wordt natuurlijk wel lastig om de 1e succesvolle keer te overtreffen, haha.

Afgelopen weekend was de crafty markt Holy Stitch in de Blokhuispoort in Leeuwarden. HIP in style heeft meegedaan met de goodiebag. De markt zelf heb ik ook even bekeken en echt super om te zien hoe creatief men in Nederland is. Zelf heb ik weer lekker zpagetti meegenomen waarmee ik me de rest van het weekend heb vermaakt. Ik heb al weer 2 tassen bijna klaar en verder een olielamp met zpagettihoes en ook een mooi hoge glazen vaas met een zpagettihoes gemaakt. Binnenkort allemaal natuurlijk op onze site te bewonderen en te kopen.

Wat staat nog meer op stapel voor HIP in style? Ik kan je vertellen dat ik a.s. maandag weer op inkoop ga en hoop leuke nieuwe items te kunnen inkopen. Daar twijfel ik niet aan en ik heb al een lekker wensenlijstje gemaakt. Verder sta ik op de landelijke tuinfair van Bed & Breakfast de Titelroas in Nijega. De fair is op 2e Pinksterdag maandag 13 juni van 13.00 tot 18.00 uur. Ik ben druk doende met de voorbereidingen van de fair. Tafels regelen, nieuwe spullen inkopen, flyers maken, etc. Hartstikke leuk, hoor.
Kom je ook gezellig een kijkje nemen op de fair?

We hebben inmiddels ook een aantal artikelen in de LenteSale. Neem maar even een kijkje, want er zitten leuke items bij voor een leuke prijs.

Oh ja, wist je al dat je bij HIP in style je bestellingen via Ideal kunt betalen? Hartstikke handig en veilig.

Tot de volgende blog.

Hier nog even een foto ter inspiratie:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten