zondag 1 mei 2011

Moederdagactie!

Zo, koninginnedag is weer geweest en nu op naar moederdag. De komende week heb ik lekker vrij van mijn andere werk en kan ik mooi wat tijd besteden aan HIP in style! Op onze website www.hipinstyle.nl (voor degenen die het nog niet weten) besteden wij natuurlijk ook aandacht aan moederdag. In de winkel hebben we een aantal leuke items die alle moeders vast en zeker leuk zullen vinden. Tevens geven wij 10% korting op je bestelling. Uiteraard zullen wij zorgen voor een feestelijke verpakking van het kado.

HIP in style is vandaag precies 1 maand online en ik kan je vertellen dat dit een erg leuke maand is geweest. Veel leuke reacties op de site gehad en uiteraard ook bestellingen. De inloopavond was een succes en zeker voor herhaling vatbaar. Via Google analytics kan ik zien of men mijn website ook vindt. En dat gebeurt!! ik heb de afgelopen maand bijna 1000 bezoekers gehad. Erg leuk. Je kunt zelfs zien waar in Nederland men mijn website zit te bekijken. En ik kan je vertellen dat is in geheel Nederland en ik heb al 1 bezoeker uit Singapore gehad, haha. Zo grappig.

Voor het najaar heb ik al allerlei ideetjes bedacht voor HIP in style, zoals bijv. het geven van workshops zpagetti haken, een memobord maken, sieraden maken.

Dus schrijf je in voor de nieuwsbrief op onze website om op de hoogte te blijven van de nieuwste trends op woongebied, acties etc.

Tot de volgende blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten