vrijdag 22 april 2011

Paasweekend!

Heerlijk, we hebben een lang weekend voor de boeg en wat een lekker weertje hebben we erbij! Ik had voor HIP in style leuke zomerse rieten lantaarns ingekocht en die gingen van de week als warme broodjes. Dus vandaag maar even een paar nieuwe lantaarns ingeslagen. Ze zijn ook zo leuk! Je kunt ze buiten op de tuintafel of in de tuin of bij de voordeur zetten, maar ze zijn ook stoer voor in de woonkamer. Waxinelichtje erin en je hebt een en al romantiek! Hier even een fotootje van de lantaarns:
En ja, dan loop ik daar weer rond bij de groothandel en valt mijn oog op een heel leuk setje van 7 kleine witte vaasjes op een plateau. Wat weer ontzettend leuk is voor een moederdag kadootje. Ook hiervan even een foto:
Dus ben je op zoek naar een HIP kado voor je moeder of schoonmoeder, kijk even bij mij op de website. Er zit vast iets leuks bij voor haar. Ik zal van het weekend nog een nieuwsbrief versturen met een moederdagactie. Houd dus mijn website goed in de gaten of geef je op voor de nieuwsbrief want zo ben je altijd als eerste op de hoogte van de nieuwste trends of acties bij HIP in style.

Ik wens iedereen een heel fijn paasweekend met veel gezelligheid!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten