donderdag 13 juni 2013

Dat was even geleden!

 
Ik heb een poos geen tijd kunnen vinden om te bloggen, twitteren, etc. De afgelopen periode was het erg in mijn leven met mijn gezin, 2 banen, mijn webshop en een studie. Met betrekking tot mijn werk moet ik keuzes gaan maken en ik merk dat dit mij ook energie kost. Dus het bloggen/social media en mijn webshop even op een lager pitje gezet.
 
Ik kan al wel vertellen dat ik mijn studie Interieur & Design afgelopen dinsdag met goed gevolg heb kunnen afronden. Mijn ontwerp van de zolder en meubelontwerp heb ik gepresenteerd. We hadden een ontzettend leuke afsluiting van de cursus. Veel geleerd en nieuwe inzichten opgedaan, maar ook erg fijne mensen ontmoet. Jammer dat het voorbij is, maar wel weer prettig dat er weer wat tijd vrij komt.
 
Vanavond ben ik lekker aan de slag gegaan met de webshop. Vandaag ontving ik een fijne e-mail van de leverancier dat de nieuwe horloges volgende week kunnen worden geleverd. Daar kan ik erg blij van worden. Maar we verkopen ook nog heel veel leuke andere items! Een kleine greep uit ons assortiment zie je op onderstaande foto's.
Fijne avond en tot snel ;)
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten