zondag 7 april 2013

Haken

Van haken komt het er de laatste tijd helaas niet veel van. Wel doe ik alvast allerlei leuke inspiraties op via Pinterest. Graag laat ik je meegenieten van de prachtige accessoires die over de gehele wereld worden gemaakt. Zie hieronder een aantal mooie foto's. Klik op de foto om naar de betreffende site te gaan van degene die de gehaakte accessoires heeft gemaakt. Niets te veel gezegd, toch? Kijk ook even op mijn pinterestboard Crochet.
Binnenkort ga ik gauw weer aan de haak ;) Fijne zondag!

 Gehaakte dekens-petitevanou
 
 Gehaakte hartjes-homesweethomedesign
 
Gehaakte vierkantjes-dottie angel 
 
 Gehaakte sjaal-english yarns
 
Gehaakte hoes krukje-wood wool stool


1 opmerking:

  1. Hoi Jolanda!

    Wat leuk om mijn gehaakte hartjes slinger te zien op je blog! Bedankt voor de link :)
    Meteen een kijkje genomen in je webshop, leuke spullen verkoop je!

    Groetjes,
    Valerie
    Home Sweet Home Design

    BeantwoordenVerwijderen