zondag 25 maart 2012

HIP in style 1 jaar!

HIP in style viert komende zondag, 1 april, haar 1-jarig bestaan. Het jaar is echt omgevlogen en wat heeft de webshop mij een hoop nieuwe energie gegeven. Door de webshop heb ik veel nieuwe mensen mogen ontmoeten; via twitter, facebook, fairs, inkoop, noem maar op. Ik ben trots op hoever we in 1 jaar zijn gekomen, met minimale middelen en budget, maar met ongelofelijk veel enthousiasme.
Als ik terugblik op dit afgelopen jaar dan merk ik wel dat ik nog zoekende ben naar de juiste richting van de webshop. Er is ook zoveel moois op de markt te verkrijgen. Maar ik heb geen haast en ga gewoon door met wat ik leuk vind.
Ondertussen heb ik nog een paar dagen om na te denken wat voor leuke actie we zullen gaan doen ivm ons 1-jarig bestaan.
Als je tips hebt, laat het me weten!

Foto van woodwoolstool

Bij woodwoolstool had ik immers mooie sloophoutenborden van HIP in style gekocht. En zie hier, hoe Ingrid een mooie foto van mijn signs heeft gemaakt. Die moest ik natuurlijk op mijn blog plaatsen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten