woensdag 28 maart 2012

DYANNE!

Gisteravond ben ik samen met een vriendin naar Rinsma Fashion in Gorredijk geweest. Dyanne Beekman kwam langs om haar jas tot tas collectie te presenteren. Tevens signeerde Dyanne haar boek nr.01. Laat ik mijn boek nu weer zijn vergeten. Stom van me.

Desalniettemin hebben wij een leuke en gezellige avond gehad. Op de avond heeft Dyanne aan heel veel vrouwen haar stylingadviezen gegeven. Mijn vriendin kan dit heerlijk in haar Yaya-winkel in Leeuwarden gaan uitproberen op haar klanten en ik ga het op mezelf testen. Ikzelf vind de jas tot tas collectie erg mooi. Comfortabele kleding die je op heel veel manieren met elkaar kan combineren en vooral ook de kleuren. Prachtig! Ik heb zelf gisteravond niets gekocht, maar ik ga hiervoor zeker een keer terugkomen op een rustig moment ;)
En uiteraard heb ik een paar kiekjes gemaakt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten