donderdag 5 januari 2012

Masking Tape

Binnenkort gaan we een nieuw produkt verkopen in de webshop en ik ben met deze inkoop heel erg blij. Het nieuwe item is masking tape. Masking tape is plakband dat je voor heel veel doeleinden kunt gebruiken. Uiteraard ga ik je vertellen wat je er allemaal mee kunt doen. En je zult zien dat je zelf ook enthousiast zult worden om er mee te gaan plakken. Het is ook heel leuk om met kinderen te doen. En het leukste aan deze tape is dat het in ontzettend veel verschillende dessins te verkrijgen is en dat je de tape zonder beschadigingen kunt verwijderen. 

Hoe ziet masking tape eruit?

Wat kun je ermee doen?

Vlaggeprikkertjes maken voor een traktatie:


Kadootjes inpakken:


Waxinelichtjes versieren:


Simpele vaasjes versieren:

Of je versiert de deksels van gebruikte augurkenpotjes:


Ik hoop je wat leuke tips aan de hand te hebben gedaan! Voor nog meer tips kijk dan even bij me op Pinterest: http://pinterest.com/hipinstyle/tape/
Maar nog even geduld, de tapes moeten uit Parijs komen. Als het goed is, heb ik de tapes ongeveer half januari binnen. Schrijf je in op www.hipinstyle.nl voor de nieuwsbrief zodat je als eerste op de hoogte bent wanneer de rolletjes tape online verkrijgbaar zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten