zaterdag 9 april 2011

Inloopavond HIP in style

Heb je ook zo'n zin om je huis om te stylen en de winterse spullen eruit te gooien en weer nieuwe tinten terug te plaatsen? Ik wel. Met dit mooie weer krijg je gewoon de kriebels om de lente/zomer ook in huis te halen en de tuin weer leuk en gezellig te maken. Ik ben dan ook even wat voorjaarsbloeiers gaan kopen en het lijkt al weer een stuk gezelliger als ik zo naar buiten de tuin in kijk. Nu alleen nog dat rot onkruid tussen de tegels weghalen.......

Aanstaande donderdagavond tussen 19.00 en 21.30 uur houd ik een inloopavond om je de mogelijkheid te bieden om de collectie "live" te bekijken. Je kunt deze avond evt. ook je bestelling plaatsen of zelfs de artikelen direct meenemen. Stuur me even een e-mail : info@hipinstyle.nl om je aan te melden.Gezellig als je komt en mag uiteraard ook een vriend(in), zus, moeder meenemen.

Misschien tot donderdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten