woensdag 6 april 2011

De eerste bestellingen!

Sinds de opening van HIP in style heb ik al een aantal bestellingen mogen ontvangen. En wat is dat leuk, zeg! Naar aanleiding van de opening heb ik veel reacties gekregen over de site. Erg leuk om deze allemaal te lezen en te weten dat ik op de goede weg zit qua inkoop, layout en foto's. Want ja, ik heb natuurlijk ingekocht wat ik zelf mooi vind. Ondertussen ben ik bezig met het vinden van een nieuw merk. Omdat ik gek ben op de scandinavische woonstijl kan ik alvast melden dat ik het merk Broste Copenhagen mag gaan inkopen. Ik kan je vertellen dat dit een prachtig merk is met mooie woonspullen gemaakt van natuurlijke materialen met een stoer en hip uiterlijk. Zie hieronder alvast een foto om je een indruk te geven.

Broste Copenhagen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten