dinsdag 25 juni 2013

Omslagdoek!

In de vakantie vind ik het altijd leuk om een haakproject te hebben. Het is lekker ontspannend en leuk om te doen. Uiteraard ook voor dit jaar ben ik gaan nadenken wat ik dan zou willen maken. En ik ben eruit. Dit jaar ga ik voor een omslagdoek. Op een kille zomeravond zo'n prachtig doek om je schouders heenslaan. Heerlijk!

Op het internet vind je heel veel soorten omslagdoeken, maar niet alles vind ik mooi. Soms is het ook in een hele foute kleur gemaakt (vind ik dan), maar daar moet je even doorheen kijken of het patroon ook mooi is. Ik laat je wat foto's zien van mooie omslagdoeken die ik op Pinterest heb gevonden. Ondertussen heb ik al een mooi patroon en garen gevonden. Ik laat je alvast de kleur van het garen en een klein begin van het patroon zien. Het eindresultaat hoop ik natuurlijk na de vakantie aan je te kunnen laten zien. 
Be inspired ;)


Fijne week!

Eigen haakproject

 

 
 



2 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda, wat bijzonder om mijn omslagdoek tegen te komen op jouw blog en wat leuk dat je 'm mooi vindt. Ik heb er met veel plezier aan gewerkt. Je hebt een mooie kleur uitgekozen en de combinatie van garens werkt vast heel goed. Veel succes met jouw omslagdoek. Ik kom vaker kijken! Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Sandra Bedankt voor je leuke berichtje!

    BeantwoordenVerwijderen