dinsdag 29 januari 2013

Sloophouten boompjes

Sinds kort verkopen wij in de webshop sloophouten boompjes. De boompjes zijn gemaakt door clienten van de dagbesteding De Houtskuorre. Ik vind dit zo leuk dat wij met hun samenwerken aan nieuwe stoere items voor in onze webshop. Ik heb onlangs een bezoek aan de loods mogen brengen en ik kan je vertellen dat ik helemaal enthousiast werd. Er wordt met zoveel liefde allerlei mooie spullen gemaakt of opnieuw opgelapt. En je wilt niet weten hoeveel hout er in de loods lag. Fantastisch om te zien. Ik ging barstensvol inspiratie weer terug naar huis. Als ik er weer eens ben, dan neem ik mijn fotocamera mee om wat foto's te maken. Maar voor nu eerst deze leuke boompjes! http://www.hipinstyle.nl/a-28125201/welkom-bij-hip-in-style/nieuw-sloophouten-boompje/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten