donderdag 3 januari 2013

Black & White

Zoals je weet, ben ik een groot pinterest fan. Inmiddels heb ik al veel mooie pinboards. Zo heb ik ook een specifieke Black & White pinboard. Ik hou van zwart-wit. Of dit nu is in het interieur, als kadopapier, cupcakehouder, mokken etc. Het maakt niet uit. En zwart-wit hoeft niet 'koud' over te komen. Dat bewijzen onderstaande foto's.

Kijk voor meer inspiratie of andere mooie foto's op mijn pinterestboards. En vergeet ook niet de overige pinboards aan te klikken ;)Veel kijkplezier!

Mechantdesign

Bodie and Fou


Poketo

Pinterest

Tonje Boganes

Shopruche

Anouk B styling

1 opmerking:

  1. I know I love it too, i pin regelmatig foto's van jouw boards, en jij van mij! Ik volgde je nog niet op je blog, dus heb me meteen aangemeld!

    Fijn weekend!
    p.s. Misschien vind je het ook leuk om eens mijn blog te bekijken: http://atmicasa.blogspot.com.


    BeantwoordenVerwijderen