zondag 17 juli 2011

Scandinavische woonspullen

Even een beetje inspiratie voor op de zondag. Ik ben dol op scandinavische woonspullen. Een favoriet is Tine K Home. Mooie sfeervolle stoere items voor in je huis. Ik hoop in de toekomst zeker deze woonspullen te  gaan verkopen bij HIP in style. Ik heb al wel de mogelijkheid, maar om daarin te investeren moet ik nog even wat langer sparen. Vooral de bamboemanden zijn prachtig stoer voor in je woonkamer!
Hier een paar foto's. Kijk anders zelf maar eens op de website: http://www.tinekhome.com


Vind je de bamboemanden mooi? Geef ik je even een tip. Gewoon echt Hema (www.hema.nl) verkoopt de manden ook van Return to sender. Je steunt gelijk er ook nog een goed doel mee. Dus ik was gelijk om. Dit is de mijne:

Fijne dag verder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten