dinsdag 5 juli 2011

Nieuwe sieraden

Vorige week ben ik in contact gekomen met twee zussen, Cassandra en Marije. Zij maken zelf hele stoere hippe sieraden. Toen ik bij toeval op hun website terecht kwam, was ik gelijk enthousiast over de sieraden die zij maken. Het leukste was dat ze nog op zoek waren naar verkooppunten. Aarzelen was er niet bij. Na contact was er een afspraak gepland om de collectie te bekijken. Na het bekijken van de diverse sieraden in het "echt" was ik verkocht. Wat een mooie spullen en zo goed passend bij HIP in style. Dus ik ben blij dat ik deze unieke ontwerpen mag gaan verkopen. Vrijdag a.s. worden de sieraden geleverd en ik hoop dat ik ze dit weekend ook op de website kan plaatsen. Hier een paar foto's van de sieraden die wij gaan verkopen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten