zondag 6 maart 2011

Inschrijving Kamer van Koophandel

Mijn besluit om te starten met HIP in style begint steeds meer vastere vormen aan te nemen. De webwinkel hebben we al voor een groot gedeelte klaar. Alleen ontbreken nu de te verkopen items nog. En teksten moeten hier en daar nog even worden aangescherpt. Verder ben ik al heel tevreden met wat Thom en ik samen al voor elkaar hebben gemaakt. Aanstaande vrijdag is het zover dat we samen naar de Kamer van Koophandel gaan om de webwinkel in te schrijven. En dan kan ik pas echt los! Want met het kvk-nummer kan ik weer volgende stappen maken. Uiteraard mijn mooie producten gaan inkopen, leveranciers benaderen, naar groothandels, maar ook proberen om een aantal mooie merken bij mijn collectie te krijgen. Merken zoals HK Living, Bloomingville, Ferm Living, House Doctor en BBBrasil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten